Kelione i HEL. Arba “Road to HEL(L)” be Chris Rea…

Net jei kelionės tikslas skambejo kiek bauginančiai, ankstyvą ir vėsų ketvirtadienio rytą nemaža grupelė HOG narių iš visos Lietuvos startavo kaimynės šalies Lenkijos link…

Besisklaidantys debesys ir susirinkimo vieta Lazdijuose žadėjo puikią nuotaiką bei gerą laiką Lenkijos kurorte HEL, į kurį buvome pakviesti HOG Gdansk chapter kolegų.

Pasistiprinę kava ir užkandžiais Lazdijuose bei susitikę kolegas iš Kauno bei Šiaulių startavome i HEL. Tik įvažiavus į kaimynų šalį, pasikeitę vietinių pinigų (ZLOTUFKIU) buvome pasitikti kelio remonto, dėl ko teko nemažas išbandymas mūsų motociklams įveikiant apvažiavimą, kurį pavadinčiau „kopėčiomis Augustavo link…“

Na, bet kaip sakoma, gera pradžia dar nėra pusė darbo, arba „sunku pratybose – lengva mūšyje“ 🙂

Pirmasis kelionės tikslas buvo Vilko Irštva, taip vadinamas Hitlerio bunkerių miestas šiaurinės Lenkijos dalyje. Iki jo įveikėme 350 km, bet tikrai buvo verta aplankyti šią istorinę vietą ir savomis akimis pamatyti tonas susprogdinto betono luitų arba tai, ką paliko besitraukdama Vokiečių kariuomenė… Vaizdai, kuriuos matėme, buvo papildyti įdomiu senyvo amžiaus GIDO pasakojimu bei paremtu nuotraukomis apie to laiko įvykius, tūkstančius minų saugančius bunkerius, gyvenimą čia, vykusį 1941 – 1944 metais, bei 200 pastatų statybas miško glūdumoje, o ką jau bekalbėti apie buvusio pasikėsinimo į patį FIURERĮ istorija…

„iškritusiais stalčiais“ atsisveikinome su šia niuria vieta ir mūsų šauniuoju GIDU, patraukėme nakvynes vietos link. Apsistojome Gzycko miestelyje, kur gurkšnodami taip ilgai laukto alaus bokalus, sulaukeme Justo su Audrone, Adomo su Tatjana ir Martyno. Vakaras buvo tikrai smagus su NEREALIAI FANTAŠTISKAIS VLADO sūdytais LAŠINUKAIS, Lenkiška restorano virtuve, alumi ir kai kuo stipresniu. Dalinomės pirmos dienos kelionės įspūdžiais, internete ieškojome gero oro prognozių bei planavome sekančios dienos kelionę iki HEL.

Antros dienos rytas pasitiko siurprizais iš kurių netikėčiausias buvo tas, kad Martynas 4 val. ryto paliko mūsų smagią kompaniją išskubėjęs atgal i Vilnių pasitikti savo antros į pasaulį ateinančios atžalos. Su kuo jį nuosirdžiausiai ir sveikiname bei linkime sveikatos gimusiam sūnui Jokubui, stiprybės šaunuolei mamytei Irinai.

Pasibalnoję savo „žirgus“ patraukėme tolyn, kur mūsų laukė nuotykiai. Rytas buvo lietingas ir vėjuotas, o 12 motociklų kolonai „smagumo“ važiavime pridėjo labai slidi (naujai išlieto) kelio danga. Važiavom, čiuožėm ar slidinėjome – sunku pasakyti, nes buvo visko, tačiau smagu tai, kad pasiekėme lietaus pabaigą ir sausą kelio dangą be įpatingų nemalonumų. Nors įspudžių šioje kelio atkarpoje, kaip supratau netrūko, vyrai dalinosi jais naudodami „mažybinius epitetus, būdvardžius ir pažyminius“ vienas kitam.

Iki Helo mūsų laukė 350 km kelias ir pravažiavus Gdanską bei Gdynią (įveikus penktadienio eismo kamščius) galiausiai pasiekeme galutinį kelionės tikslą pasivydami mūsų draugus Gediminą slapyvardžiu „GEDUTIS“ ir Žilviną Č. Taigi tokia HOG Vilniaus Chapter kompanija pasiekeme „prabangų“ viešbutį, kuriame mūsų jau laukė Albinas su Audrone ir Sigitas.  Buvo smagu juos susitikti. O mums labai čia truko tu, kurie važiavo kartu, bet pagrindinio tikslo taip ir nepasiekė: tai Martynas ir Arvydas dėl šeimyninių aplinkybių, o Ala dėl sugedusio motociklo… (tikimės, jis buvo pataisytas ir Ala sėkmingai parvyko namo)

Isikurę „viešbutyje“ bendrabutyje nedelsdami nuvykome į renginio „Road to HEL(L)“ vietą kur jautėsi, kad padarėme didžiulį įspudį Gdansk Chapteriui (organizatoriams), kad tiek mūsų iš Lietuvos į jų pirmąjį (gal ir paskutinį) organizuotą rengini atvyko. Pats renginys didelio įspudžio ar susižavėjimo nepaliko bent man, tačiau geros nuotaikos, šokių ir alaus tikrai netruko. Galimybių pabendrauti su Lenkijos HOG is Gdansk, Lodz ir kitais nariais taip pat netrūko…, kaip sakant naujos pažintys – visada GERAI… Vakarinė renginio dalis prasidėjo visiems vienu metu, o kada ir kam ji baigėsi – ISTORIJA nutyli… bet visi sveiki ir gyvi, jau šeštadienio rytą pusryčiaudami supratome, kad yra RIMTAS reikalas keisti kelionės PLANUS… Paklausite kodėl?

Nesvetingas pajurio oras, ypač „prabangūs apartamentai“ ir siautėjantis lietus mūsų neskatino ilgiau pasilikti HEL’e dėl to atlikę savo BAIKERIŠKĄ PAREIGĄ ir pravažiavę PARADĄ pasukome kitais keliais… Kažkodėl nemaža dalis mūsų „pasiilgo namų“, dalis prisiminė ar „susapnavo“ neva esančių svarbių reikalų, kiti sulaukė „netikėtų svarbių skambučių iš Lietuvos“, kitus kvietė Skandinavijos žemė, o dalis tiesiog leidosi į tolimesnę pažinimo ir nuotykių kelionę po Lenkijos platybes. Taigi šeštadienio popietę, mūsų ilga kolona isšsiskyrė arba „SUSKILO“…

Taip Audrius su Otonu, Žilvinu ir GEDUČIU patraukė į Gdanską aplankyti senamiesčio ir jurų uosto, o likusi kompanija išvyko tiesiai į Mikolaikus, kur su visais kelionės vakarėlio atributais nakvojo ir laukė Sekmadienio ryto.

Sekmadienis pasitiko visus su saule ir šiluma, kuri vienus lydėjo kelionėje namo, kitus tęsiant pažintį su MARIENBURGO pilimi MALBORKO mieste. Ogi kelionės pabaigos „DESERTUI“ nuotykių taip pat netrūko… Kažkam streikavo ar „ožiavosi“ technika, o kai kam Augustave nutrūko diržas…ir teko Žilvinui didvyriškai jį gelbėti. Bet apie tai istorija ir vėl nutyli…

Vienaip ar kitaip, saulei besileidžiant sekmadienį, o kitiems – net pirmadieni pavyko pasiekti namus, kur buvome laukiami, pasiilgti ir pasitikti… Smagi ir gera buvo kelionė, fantastiškai puiki nuotaika, geras laikas kartu ir įveikta 1800 km.

Dėkoju Vytautui, Justui ir Audronėms, Adomui ir Tatjanai, Otonui ir Vygandui, Vidmantui and of course Vladui, PO LIUBOMU Gedučiui ir aišku Žilvinui, Rimantui ir Danguolei, Algirdui, Albinui, Sigitui, Alai, Aleksandr su žmona už kompaniją, palaikymą, supratimą ir kantrybę ir HOG dvasią!!! Visiems sakau iki greito pasimatymo artėjančiuose renginiuose!