2023 liepa-rugsėjis
1 savaitė: “Pradžios magija ir lipdukų medžioklė”
- Nuvažiuota: 3.360 km, laikas kelyje ~2 paros.
- Iššūkiai ir įdomybės:
Pirmą vakarą Rygoje supratome, kad be tikslo bus sunku. Nusprendėme kiekvienoje šalyje nusipirkti tos šalies vėliavos lipduką. Dabar jų turime 9.
Kiekvieną dieną lyja, dieną #6 lietaus rūbų jau nebesirengiame. Lietaus rūbai? Ne, ačiū! Nuotykiuose ne tik drėgnos kojinės, bet ir sielos šiluma.
- Batai drėgni, bet galim rekomenduoti po test drive’o – abu važiuojam su Falco Lenox II.
- Nei vienas vairuotojas, vairavęs auto su LT numeriais, niekaip nesureagavo į mūsų siunčiamus signalus. Negi visas lietuviškas „fūras“ vairuoja baltarusiai?
“Savaitė be darbo = gera savaitė!” – kaip sako keliautojai.
- Su vienu komplektu rūbų keliauti yra OK.
- Kojinės duše vėl skalbiau po XX metų. Veikia.
- Ramus kaip belgas = taisyklių kelyje nėra.
- Pravažiavus apie 3,5 t.km pirmą kartą pasivijo „busas“ ir pradėjo spaust. Belgiški numeriai.
- Maršrutą pasirenkam dienos ryte, nakvynę išsirenkam apie pietus kelyje. Žinome tik šalį kurioje nakvosim.
- Lengva keliaut kai turi pinigų.
- Daugiausia elektromobilių yra Švedijoje, ir tai toli gražu ne vien Teslos.
- Sutikom 0 „mocų“ Olandijoje ir Belgijoje, tik Liuksemburge pradėjome su jais prasilenkinėti.
- Nuo dienos #5 skauda dešinę ausį. Kas yra negerai su šalmų gamintojais?
- Kiekviename sustojime galvojame ką čia veiktume su „chebra“. Sugalvojam ne visada…
- Aplankyti 2 baseinai su SPA.
- Šaltą baltą pradėsim ragaut nuo +25 C, kol kas tiek nepasiekėm.
- Nuo Malmö tęsiam tradiciją – atvažiavę į viešbutį pradžiai imam po vietinio alaus bokalą, pavadinimų neprisimenam, nesvarbu.
- Po pirmos savaitės jaučiam, kad įeinam į ritmą.
- Prancūzų kalbos nesuprantam visiškai, o jie mūsų kalbos.
- Išlaidų biudžetą viršysim.
2 savaitė: “Benzino kainų karuselė ir Europos spalvos”
- Nuvažiuota: 3.2 t.km.
- Įspūdžiai:
- Brangiausias benzinas Olandijoje 2,30 eur.
- Pigiausias Liuksemburge 1,644 eur. Liuksemburgo valdžia nustato kaina. Yra miestukai su Vokietijos siena per Mozelio upę, kur pusė miesto vien degalinės, viena greta kitos ir abiejose gatvės pusėse.
- Liuksemburge nemokamas visas viešasis transportas visiems. Pasivažinėjome ir patikrinome.
- Prancūzijoje adaptavomės: per pietus – vynas.
- Kuo gilyn į senąją Europą nuo Skandinavijos, tuo didesnis chaosas.
- Kelionės 12-ą dieną pajutom šilumą važiuojant.
- Jau trečią dieną važiuojam be lietaus.
- Vakarinėje Bretanės (FR) dalyje visi užrašai dviem kalbom: prancūzų ir bretonų, kurį yra keltų kilmės. Mes jų nesuprantam.
- Bretonai interneninį verslą vykdo su web puslapio galune .bhz, nes “Breizh” – bretonų kalba yra Bretanė.
- Bilbao de facto yra baskų regiono sostinė, kurioje tik vienoje vietoje ant oficialaus pastato (Savivaldybės) matėm Ispanijos vėliavą.
- Baskų kalba yra vienintelė Europos izoliuotoji kalba, kuri nepriklauso nei vienai didesnei kalbų grupėj. Šaknų nėra.
- Prancūzų baskų regiono kuro kaina, palyginus su Ispanijos baskų, yra daug didesnė: 2,21 Eur (FR) ir 1,77 Eur (ES).
- Prancūzų sidras skanesnis už baskų, nors kaina panaši – apie 3 Eur / 0,75 l.
- Pirmą kartą ragavome baltą vyną iš Bordeaux regiono.
- Aukščiausia temperatūra buvo Bilbao +34 C, žemiausia – Nantes +12 C ir rūkas.
- Jau seniai nepusryčiavome viešbutyje. Neapsimoka.
- Nuo Prancūzijos motociklininkai nesisveikina prasilenkdami. Vėl pradėjo sveikintis Portugalijoje.
- Ruošiamės plauti „mocą“, reikia klijuoti surinktus lipdukus. Done.
- Pigiausias vietinis alus Galijoje 2,2 Eur / 0,4 l.
- Pasirodo, Lietuva tik 1/3 savo plotu mažesnė už Portugaliją!
- Galija (ES) = Portugalija: kalba, keliai, maistas, žmonės.
- Pirmą kartą išsimaudėm Atlanto vandenyne.
- Šortų dar nebuvom užsidėję.
- Batai jau sausi.
- LT vairuotojai vis dar niekaip nereaguoja į mus.
- Nulūžo antena su LT vėliavėle. Vežamės ją „kebabinėj“.
- Valdybos posėdis iš Repsol degalinės online – normalus valdybos posėdis. O kandidatų į CEO atranka viešbučio numeryje online – normali atranka.
- Nuo dienos #13 dešinės ausies nebeskauda! Skauda visą galvą. Kas yra negerai su šalmų gamintojais?
- Įėjom į ritmą.
- „Mocas“ neatlaiko karščio. Spjaudo tepalą per oro filtrą. Ž.Čipkus on call – nieko baisaus, važiuojam.
- Pusės kelio (ir laiko) dar nenuvažiavom.
- Kur nakvosim rytoj nežinom. Žiūrėsim pagal karštį.
- Aplankėm vakariausią Prancūzijos tašką, planuose yra dar kiti taškai.
- Iš arti matėm degančią „fūrą“. Susimąstėm apie gyvenimo laikinumą. Vėliau perskaitėm – žuvo vairuotojas.
- Suprantam, kad „spam’inam“. Galvojam apie jus. Nepykite. 🙂
3 savaitė: “Kelias per Ispanijos karščius ir vyno poliglotai”
- Nuvažiuota: 9.575 km, laikas kelyje 5,5 paros.
- Atraskite:
- Per dieną vidutiniškai nuvažiuojame 416km. Pagavom keliautojo vibraciją:).
- Ispanai Alikantėje pas autorizuotą dilerį keitė „Mordaglaidui“ tepalus ir filtrus. Nu ką, “šūdarankiai” yra lengvas žodis rezultatui nusakyt. Bet viskas buvo punktualiai ir už teisingą kainą!
- Nei vienoje vietoje nenakvojome daugiau nei vieną naktį.
- Alus pinga. Santa Cruz, Portugalijoje su vaizdu į Atlanto vandenyną – 1,6 eur / 0,4 l. 5 kartai pigiau nei Helsinkis.
- Pietų Ispanijoje raudona šviesoforo spalva, posūkiai ir STOP ženklas – išskirtinai tik bailiams. Taip pat nustebino žiedai su veikiančiais šviesoforais įvažiuojant į žiedą ir išvažiuojant iš žiedo.
- Poliglotai, tai ne tie, kurie kalba daugeliu kalbų. Iš tikrųjų čia tie, kurie apkeliavę daug šalių ir paragavę daug rūšių vyno. Iš tikrųjų jie vadinasi „vynoglotais“ (new Wiki).
- Šiaurinėje Prancūzijos dalyje praleidom tiek pat kaip ir Ispanijos pietinėje dalyje. Pakrantės ilgis = 4 nakvynės.
- Ispanijos degalinėse pradžioje turi pavalgyti, o tik paskui važiuoti kuro įsipilti, kitaip važiuosi prieš eismą. Cool(?)
- Nakvojome Katalonijos miestelyje, kur nei vieno užrašo gatvėse nėra ispanų kalba.
- Jūroje atsigaivinti nepavyko, vanduo apie +25 C.
- Įvažiuojat į Prancūziją iš Ispanijos buvo 10 km 3-jų juostų kamštis. Pravažiavom su „mocu“ greit😁. Tokių vėliau radom ne vieną.
- Prizą už kelio ženklų kiekį degalinėse su poilsio aikštelėmis ir jų logiką skiriame Prancūzijai. Neišgėręs nesuprasi kaip juose judėti su transporto priemone. Prieš eismą važiuojasi lengviau. Bandėm. Nieks nepyksta.
- Per visą kelionę pirmą auto su RU numeriais pamatėm Nicoje…
- Monake matėm kaip demonstruojamos pačios brangiausios jachtos ir mašinos.
- Ir vėl mes prie starto. Monakas, F1 trasa.
4 savaitė: “Italijos kelių džiazas ir Monako elegancija”
- Nuvažiuota: 11.581 km, laikas kelyje 6 d. 20 val.
- Įsiminkite:
- Nica – Monakas autobuso bilietas 2,5 eurų, tik grynais😊.
- Vandens buteliukas Monako centre parduotuvėj 0,5 l – 1 Eur. Italijos degalinėj 20 km nuo Monako – 0,75 l – 2,5 Eur.
- Visi litrais geriami skysčiai išgaruoja per odą. Nu beveik visi….
- Nakvojom režisieriaus Federico Fellini gimtajame mieste Rimini. Jo nesutikom…
- Brangiausiai sumokėjom už kurą Italijoje, Emilia Romagna regione 2,41 Eur.
- Italijos degalinėse už darbuotojo kuro įpylimą sumokėsite nuo 20 iki 40 ct papildomai už litrą, prancūzai ir ispanai tai daro nemokamai. Iš kur žinom? Susimokėjom….
- Brangiausia kelio atkarpa Italijoje – 47 eurai.
- Italai autostradomis moka ir atbuli važiuoti…
- Italai kelis kart perspjauna pietų ispanus keliuose: autostradose ir miestuose posūkių rodymas, stop ženklas, pirmenybė, žiedai, rikiavimasis – ne tema.
- Italijoje ir restoranuose su baltomis staltiesėmis ėjome mokėti kasininkei, aptarnaujantis personalas tik sąskaitą atneša ir pinigų neima. Draudžiama. Tokia kontrolė.
- Italijos keliuose – kas pirmas, to ir pirmenybė. Galioja ir Graikijoje.
- Italijoj duobės už 20m prasideda iškart, kai tik susimoki už kelią poste. Kad žinotum, kad reikia mokėt!
- Vieno gamtinio 1 minutės pitstopo kaina – nepatekimas po ką tik sprogusios „furos“ padangos atplaišų lietum. Žmogaus intuicija ir organizmas žino ką daro. Klausykit.
- Graikų kelte iš Italijos alaus nusipirkom lygiai 3 dainoms. Daugiau nebegalėjom. Suomių karaokėje kelte alus geriasi geriau.
- Chaosas prieš keltą į Graikiją: „furos“ (pavadinimai Magdak, Fiflis ir pan.), mašinos ir „mocai „lenktyniavo kas įvažiuos pirmas į keltą. Ir vėliau, kas išvažiuos pirmas, mums kraunant daiktus į „mocus“ beveik visos esančios mašinos užkūrė variklius… o išvažiavo visi kai vartai atsidarė.
- Keleivių bilietų į keltą į Graikiją netikrina, užtenka pasakyt, kad turim.
- Kelto nesąmonių neatlaikęs užlūžo ir „Mordaglaido track’inimo“ įrenginys – galvojome, kad prarasim kelionės duomenis ir jums turėsim piešt per google maps. Ne! Pasirodo, graikų ryšio operatorius nepalaikė duomenų perdavimo, ir SizzApp’as vėl pradėjo veikt įvažiavus į Bulgariją.
- Pigiausias mokamas kelias kol kas Graikijoj: 300 km apie 5 Eur, postai ima nuo 0,8 Eur iki 1,5 Eur.
- Graikija vienintelė šalis, kur tuneliuose karščiau nei išorėje.
- Graikijos degalinės “prezidentės” paprašius vandens atnešė du šaltus buteliukus, pasiūlius pinigus susimokėt, pasakė “I don’t sell water”. Padovanojo…. Ji prekiauja tik kuru ir autodetalėmis… Ir tepasakė “you super”, matyt, turėdama visai ne tai mintyje, ką pagalvojom mes.
- Makedonija yra Graikijos regionas, Šiaurės Makedonija – atskira šalis.
- Graikijos-Bulgarijos pasienyje yra draugystės tunelis, sujungiantis abi šalis. Tai draugiškai abi pusės tikrino pasus ir „moco“ dokumentus.
- Vinjetės „mocui“ nepirkom dar niekur, jie čia tik “moto”, tokia nevisai transporto priemonė.
- Bulgarų pasienietis, žiūrėdamas į „moco“ dokumentus: “motor – Honda”? Mes: “No, Harley Davidson”, pasienietis mąsliai: “Aaa”. Pabendravom!
- Bulgarijos kalnuose pigiausias kuras 2,86 bulgariško levo – apie 1.4 Eur. Lukoile pigiau, bet ne mums, nes mes jame nesipilame.
- Nustebino, kad Bulgarija ne euro zona, kažkaip namų darbų šia tema nepadarėm. Kortelėmis priima ne visur, bet eurai tinka, aišku palankesniu ne mums kursu. Bulgarija = Baltarusija (kaip koks Gomelis). Yra daug LADA’ų.
- Bulgarai vairuoja daug tvarkingiau nei italai ir graikai. Matyt, dar jaučiasi kontroliuojami sistemos ir bijo būt pagauti, tai ne sąmoningumo ir kultūros dalis. Bet užtat turi atidirbę lenkimo schemą: jei aš lenkiu „fūrą“, kad ir magistralėje ar kalnų kelyje, jie tuo pat metu lenkia mane :), išbandyta ne kartą.
- Geri pusryčiai viešbutyje Bulgarijos kalnuose – 2,5 Eur žmogui.
- Ekstremaliausia oro temperatūrų prasme diena buvo ketvirtadienis: ryte Graikijos pajūryje +25, dieną Tessalonikuose +38, prieš pat audrą su kruša pravažiavom nerealią pirtį – virš +40, „moco“ termometras rodė 105°F, audros metu +23, vakare Bulgarijos kalnuose +15, miegojome atsidarę langą be jokio kondicionieriaus!!!
- Bulgarijoje degalinėse įrengtos papildomos salės rūkantiems šalia pagrindinės parduotuvės, tik visos durys atviros ir į lauką, ir į vidų. Tai nesvarbu kur esi, vistiek parūkysi 😁.
- Bulgarijos kalnuose Google maps rodė kamščius – 5 mašinos buvo priparkuotos prie kaimo restorano. Va taip.
- Sudalyvavom vietinės reikšmės gaisre viešbutyje – jokios panikos, lankytojai restorane toliau geria ir valgo, gaisrininkai dirba savo darbą, savininkas su jais nuošaly “aptaria” gaisro priežastis, visi išsiskirsto lyg niekur nieko. Man reikėjo tik valandai išvaryt „mocą“ iš kiemo, tuo tarpu Tania suruošė daiktus numeryje greitai evakuacijai, na, jei kartais pradėtų degti ne tik virtuvės patalpos:). Buvo įdomu.
- Jei kelyje matot nuorodą, pvz. 1000m iki degalinės, ji gali reikšti “1000m iki kažkada veikusios čia degalinės”, o kuro rasit (o ką, jums jo jau dabar reikia?!) dar kažkur pavažiavę toliau, New Radiatoriškės’e. All good. Visi supranta gi!
- Nuo Graikijos/Tessalonikų jau pasukom į šiaurę. Namų kryptis.
5 savaitė: “Namų link: nuo Balkanų iki Šiaurės”
- Nuvažiuota: 14.664 km sausuma ir 669 km jūra.
- Atraskite:
(anot Google, nes Sizzapp kelte, deja, neveikia, nes neturi GPS ryšio) plaukėme, taigi, bendras atstumas yra apie 15.333 km. 😊.
- Aplankytos 25 Europos šalys.
- Sudeginom apie 900 litrų benzino, kas kainavo apie 1.600 eur. Hmmmm, hmmmm.
- Keliavome 35,5 dienos – tas 5 savaites, kurias ir ketinome keliauti.
- Kelionėje užlipome ir nulipom nuo „moco“ po maždaug 250 kartų. Gerai, kad po vienodai kartų…
- Pagal specialų jūsų paklausimą įvertinome suvartoto alaus/vyno/sidro kiekį – 5 mililitrai/km mums abiem kartu. Tai nebuvo tikslas, tai buvo tik degustacinis kelionės ritualas. O kiek jūs tikėjotės? 😁
- Trumpiausias nuvažiuotas per 1 dieną atstumas – 206 km, 4,5 val. Bratislava-Brno. Atvažiavom į Brno, CZ, pirkt lipduką ir nusprendėm vietoje, kad niekur toliau nevažiuosim ir užsisakėm nakvynę sėdėdami centrinėje aikštėje prie fontano. Va taip.
- Ilgiausias atstumas per dieną – 839 km, 10.5 val., Krokuva – namai. Nes, ką ten bešnekėtume, jau norėjosi namo…
- Aukščiausias kelionės taškas buvo 2.099 m aukščiau jūros lygio – Rumunijoje Transfagarašana trasoje; žemiausias -39 m žemiau jūros lygio Nyderlanduose, netoli Hoorn miestelio.
- Aukščiausia kelionės temperatūra – prieš krušą Graikijoje (pagal pojūtį) virš +40, žemiausia – 12 C, Nantes, Prancūzijoje, ryte, kai porą valandų važiavome per tirštą rūką.
- Skaniausias maistas – keptas griliuje aštuonkojis Galijoje, šiaurės Ispanijoje, bei graikiškas maistas Graikijos pakrantėje. Kitur – matyt nepataikėme kur reikėjo😊, bet nieko pagirtino nebuvo.
- Didžiausias netikėtumas – nepatiko Ispanijos pietinė pakrantė ir vidinių Europos Sąjungos šalių sienų dokumentų ir muitinės patikros.
- Šalys į kurias įvažiavome po daugiau nei 1 kartą: Švedija – 2, Belgija – 2, Prancūzija – 2, Ispanija – 3 kartai. Taip taip, tai įmanoma.
- Taip pat esam du kartus per dieną aplankę po 3 šalis: Švedija-Danija-Vokietija ir Slovakija-Austrija- Čekija.
- Ugnis kelyje: degė „fūra“ Prancūzijoje, degė žolė Italijoje, degė miškas Graikijoje, degė virtuvė Bulgarijoje, degė automobilis Slovakijoje. Gal dar kas nors degė, bet mes nepamatėme.
- Stovim 1 km kamštyje prie +39, norėdami kirsti Bulgarijos-Rumunijos sieną per Dunojaus upę, ir 20 m iki posto sužinome, kad motociklams tilto per Dunojų kirtimas yra nemokamas. F**k. Info nereikėtų pakabinti kur nors ties eilės pradžia, ar kaip?!
- Jei vienas pamiršta pasikelt šalmo saulės skydelį Rumunijos pasienio kontrolėje, pasienietis prašo nusiimt šalmus abiem… Tvarka turi būt tvarkinga.
- Bulgarijoj nesipylėm Lukoil degalinėse, Rumunijoj – ir Gazprom degalinėse. Kaip jos ten dar veikia (retorinis klausimas, bet nemalonu jas matyt)?
- Pravažiavom dvi šalis su ne lotynų raidynu.
- Pradėjom Transfagarašana trasą nuo Karbiuratotiškių (Curtea de Argeş). Meškų nesutikome, matyt, ryte dar miegojo.
- Gal nežinojote, mes tai tikrai ne: anglų kalba žinomas saldusis Tokay vynas iš Tokaj regiono originaliai vadinamas aszú (tariasi “asū”), ir yra pagaminamas iš tauriojo puvinio paveiktų (“botrytis” bakterija) vynuogių. Tokaj vynmedžiai minimi Vengrijos himne (turėtų skambėt maždaug „…tegu tavo vaikai eina gerti balto vyyyno…“)! Tokajaus regione taip pat gaminamas raudonas Pinot Noir vynas, bet jo labai mažai. Ir pats regionas mažas. Ir nieko ten daugiau nėra įdomaus…
- Išmokom vieną žodį vengrų kalba degustuodami – Egészségedre – Į sveikatą.
- Rumunų kalba yra valstybinė kalba Rumunijoje, Moldovoje ir autonominėje Serbijos provincijoje.
- “Snaigės” vyno šaldytuvus aptikome degustacinėje vyno parduotuvėje Tokaj, Vengrija. Taip pat savininkė naudojasi lietuvių sukurta mokėjimo kortelių atsiskaitymo aplikaciją “Sum Up”.
- Už 7 taures vyno ir dvi palinkos (vietinės “grappos”) sumokėjom 8 eurus, nes…šeimininkas gavo galimybę daug pakalbėti😊 apie vyną ir kt.
- Čekijos valiuta – čekiškos kronos. Vienok, perkant suvenyrinį lipduką atsiskaitymas tik grynais: padavėm 50 eur, grąžos atidavė 45,50 … eurais. Visų valiutų pinigai vienam stalčiuke. VMI matyt tinka 😁.
- 3 sienos su dokumentų patikrinimais: Graikijos – Bulgarijos, Bulgarijos – Rumunijos, Rumunijos – Vengrijos. Ilgiausiai ir išsamiausiai tikrino pastaroji. Pasiėmė asmens dokumentus, „moco“ dokumentus ir vairavimo teises ir pirma patikrino vienas darbuotojas, paskui perdavė kitam tikrinti. Priminimas: oro temperatūra sienos poste +38-+39 C ir stovim grynam ore eilėje apie 20 minučių…
- Kaip gerai, kai turi laisvę keist maršrutą. Planavome iš Vengrijos važiuoti per Slovakijos ir Lenkijos kalnus link namų. Bet starto ryto prognozė kalnuose rodė +15-17 ir lietų. Tai per kelias minutes maršrutas buvo pakeistas į orą be lietaus ir dar dviejų neplanuotų šalių (Austrijos ir Čekijos) aplankymą.
- Maloniau keliauti prie +19 C negu prie +39.
- Paprasčiau planuoti kelionės dienas, kai iki namų liko 2000 km, o ne kokie 8000 km. Kažkaip ramiau😊.
- Kelionėje matėme daug kelio ženklų, perspėjančių apie žvėris: karves, stirnas, kiaules, šunis, briedžius, meškas ir lūšis.
- Pigiausia nakvynė – 46 Eur su pusryčiais ir parkavimu Bulgarijos kalnų viešbutyje (tokia pilaitė prie upelio); brangiausia – 149 Eur be pusryčių ir be parkavimo Bilbao, Ispanija.
- Aplankytas 1 barberis. Reikėjo. Foto negražios jau buvo.
- Vieną kartą atėję į pilną restoraną staiga likom vieni, dingo klientai, padavėjai ir net barmenas. Po Bulgarijos gaisro patirties pagalvojom, kad Rumunijoj apie gaisrą nepranešė tik mums… Pasirodo, aukštu žemiau prasidėjo Stand-Up’as ir VISI iškeliavo žiūrėti.
- 1 kartą „mocui“ darytas aptarnavimas Ispanijoje, Alicantėje (apie tai jau rašėm atskirai, geriau nekartosim).
- 5 online darbiniai meet’ai, iš kurių 4 – iš degalinių 😊😊😊, sorry. Technologijos gelbsti.
- Visą kelionę gerai atlaikė įvairių šalių virtuves visi 3 organizmai: du mūsų ir „Mordaglaido“. Kūnai per karščius dirbo ekstremaliu pajėgumu.
- Praradimai: du dantų šepetukai, dantų pasta, neperšlampamos kelnės (priglaustos prie duslintuvo), moto kelnių pagrindinis užtrauktas.
- Mažas atviras šalmas pravažiavo visus 14.664 kelionės km pritvirtintas prie bagažinės. Neprireikė…
- Nesusipykom, bet rimtomis temomis ir nekalbėjome😁.
- Maudėmės keliuose vandenyse (Biskajos įlankoje, Atlanto vandenyne, Adrijos ir Egėjo jūroje, ir dar keliuose baseinuose).
- Tamsoje važiavome tik 3 vakarus (Italijos pietuose, Bulgarijos kalnuose ir Lietuvoje grįžtant namo). Žvėris sutikome tik Lietuvoje: 2 stirnos, 2 lapės ir 1 katinas.
- H-D neturi dviejų esminių dalykų kaip kelioninis motociklas: normalių stabdžių ir geros važiuoklės. Visa kita – be priekaištų. Apie tai – atskirai vairuotojams.
Labai smagu buvo jus turėti kitam transliacijų gale💕.
Ačiū, kad esate🤗.
Super, šaunuoliai 👍