H.O.G. European Rally – Rome – 2013. Kelionės įspūdžiai

Į Romą, 110m Harley-Davidson 110 metų jubiliejų ir HOG 30m jubiliejų, išsiruošė didelė Vilnius HOG čapterio dalis. Beveik 30 žmonių ( su antromis pusėmis ) susitiko Romoje. Dalis kompanijos ( 8 moto, 16 žm ) vežėsi moto su “fura” ir skrido lektuvu į Romą. Kita dalis, 4 motociklai, plaukė keltu į Vokietiją ir važiavo į Italiją per Vokietiją ir Austriją. Dar pora klubo narių atvažiavo 4 ratais ir atsivežė moto.

Dalis kompanijos nutarė prieš šventę pakeliauti po gražiausias Italijos-Prancūzijos vietas. Maršrutas TOSKANA-CORSIKA-SARDINIJA 2 savaitės ~ 2500km
Kelione prasidėjo Birželio 1 d. šeštadieni. Atskridome i Romą 19 val. Bilietus į lėktuvą buvome pirkę gerokai pieš pusmetį, tai kaina į abi puses neviršijo 500Lt/žm.

Moteriška kompanijos pusė nuvažiavo tiesiai į viešbutį, vyriška, prie motociklų, kurie laukė netoliese aerouosto. Greitai nusikrovę motociklus iš “furos” ( išvažiavome naudojantis trapu, kuri Algio draugai pagamino Vilniuje ), pasiekėm viešbutį ir visi kartu jau vakarieniavome šalia viešbučio itališkame restorane.

Sekmadienis Birž. 2d. Roma- Magione ( prie Castiglione ežero ) 230km. Viesbutėlis agro tipo ( kaimo sodyba, žr nuotraukoje ), netoli istorinių lankomų ojektų: Perugia ir Assisi. Kaip ir tikėjomės mus pasitiko gražus , ramus kaimo viešbutukas, šalia senos pilies: Villa Pieve Country House. Aplinkui nuostabus Umbros ( Italijos regionas ) vaizdai, kalvos, vynuogynai. Pasidėję daiktus išvažiavome pasivažinėti po apylinkes ir aplankyti istorinių vietų. Įspūdingas miestelis Assisi, įeinantis į dešimtuką Italijos labiausiai lankomų miestų. Mums besivaiksčiojant viduramžių gatvelėmis, pradėjo telktis debesys ir užėjo stiprus lietus, kuris pakoregavo mūsų planą ir mes pasilikome Assisi vakarieniauti. Tik susilpnėjus lietui, jau sutemus, grįžome į savo kaimo sodybą.

Pirm. Birz 3 d, rytas jau buvo gražus ir mes siaurais kalnų keliukais pajudėjome link Toskanos. Pakeliui sustojome pas Dilerį, nes Raimondo motocikle buvo pasigirdę įtartini garsai. Kol Dileris sutvarke Raimondo motociklą, apsižiūrėjome parduotuvę, kažką nusipirkome, išgėrėme kavos ir vėl į kelią. Pakeliui aplankėme gražius miestelius Montepulciano- Pienza- Montalcino, sustojame, fotograjuojame, pietaujame. Į popietę vėl pradeda telktis debesys ir prapliumpa lietus, įšokame į lietaus rūbus, o pakeliui pamatę vyninę, sustojam pralaukti lietaus. Pora valandų vyksta ragavimai ir ekskursija po vyninę, atrodo lietus jau nusilpsta ir mes vėl į kelią. Iki kitos mūsų nakvynės, kaimo sodybos, apie 100km. Prie Sienos ( miestas Toskanijoje ) mus vėl užklumpa lietus, bet kadangi iki musų viešbutuko jau likę netoli , o lietus vasariškas ir šiltas, tai mes neskubėdami judame. Avažiuojam į Agro viesbutelį “Villa La Toskanija” ( ten nakvyne, 3 naktys) http://www.villalacappella.net/eng/charming_hotel_tuscany.php [1] Šeimininkas Harley-Davidson gerbėjas, ant viešbutuko sienos iškėlęs didžiulį HD plakatą, svetingai mus pasitinka. Kieme jau stovi keli kitų svečių motociklai. Pasijuntame kaip moto viešbutyje. Visi gyventojai su motociklais, tik viena šeima su mašina. Vakarienės metu susipažįstame su moto keliautojais is Skandinavijos, Pasidaliname patirtimi, pasipasakojame nuotykius. Šeimininko vynas nuostabus, tai vakarienės tampa šventėmis. Kiekvieną rytą šeimininkas surašydavo tos dienos kelionės planelį, ką reikia aplankyti, kur sustoti, o mes jį susivedavesdavom į GPS’ą ir visas tris dienas turėjome puikias keliones Toskanijos kašte. Šis kraštas tikras baikeriu rojus. Keliukai puikios kokybės, eina per kalvas tarp vynogienojų, aplinkui nuostabūs vaizdai, kiekviena vietovė ir miestelis alsuoja istorija.
-Ketvirtadienį – Birželio 6 d. šeimininkas išlydi mus, vėl surašydamas ant lapo, kaip gražiais keliukais ( ne greitkeliais ) pasiekti kitą mūsų kelionės tikslą,- uostamiestį LIVORNO. Vėl per Toskanijos kalvas judame link jūros , pakeliui aplankydami Vinci ( Leonardo de Vinco gimtinę ir muziejų ), puikų senovinį miesta Lucca ir aišku kas nematė pasvirusio bokšto, užsuka i Pizą.
-Penkt. Bir 7d. Ryte Keltu plaukiam į Bastiją ( Corsika ) . Trys valandos, pusryčiai kelte ir mes jau Prancūzijoje. Šiaurine Korsikos pakrante judame link CALVI. Ten mūsų laukia viešbutukas ant jūros kranto. Įkrentam i jūros bangas, atsigaivinam ir einam į istorinį miestą pasivaikščioti ir vakarieniauti. Sustojam prie Kristupo Kolumbo paminklo, jis gimęs čia. Ant uolos įspūdinga pilis, bet alkis ir puikūs restoranėlei, palei pakrantę nugali. Ryte, kas turėjo noro, aplankė miestelio pilį, pasigrožėjo Corsikos ir pakrančių vaizdais.
-Sest. Bir 8 d Corsika, judame palei pakrantę į pietus iki AJACCIO ( Napaleono gimtinės ). Tur būt čia, mes patyrėme pačius nuostabiausius vaizdus ir pojūčius. Keliukas labai siauras ir neišpasakyto grožio, eina per uolas šalia jūros. Vakarop pasiekiam viešbutį, jau visi gerokai privarginti įspūdžių. Miestelyje susirandame Napaleono gimimo namą, bet muziejus jau uždarytas, tai tik nusifotografuojame prie paminklo ir einam vakarieniauti. Vakarienės metu Algis pasiūlo rinkti kiekvieną dieną po žmogų atsakingą už kelionės dienotvarkę,- pradedant nuo mankštos ir baigiant bendra vakariene, kad nereikėtų kapitonui visą laiką “dirbti” organizatoriumi. Kapitonui šiek tiek palengvėja ir kelionė tampa ivairesnė , nes kiekvienas “komendantas” įneša savo sveiką, apgalvotą planą ir spalvą tos dienos kelionei.
-Sekm Birz 9 d Corsika. Vėl nuostabiais Korsikos keliukais, palei jūrą, judame link pietinio taško BONIFACIO. Įkrentam i jūrą , atgaunam jėgas ir pasivaikšciojimas po pasakišką miestą ant uolos. Man ir dar keliems mūsų kelionės dalyviams, Bonifacijus paliko didžiausią įspūdį. Čia reiks dar būtinai sugrįšti ir ne vienai dienai.
-Pirm. Bir 10d Keltas: Bonifacijo (Corsika) – Sardinija ( Italija ),plaukia 1 val. Stiprus lietus, bet gerai, kad jis baigiasi, kai keltas įplaukiai uostą. Vėl atsirandame Italijoje. Sardinijoje vaziuojam pietvakariu puse, palei jūra, rekomenduotinu HOG žemėlapyje vaizdingu marsrutu, nakvyne ALGHERO . Ryte ekskursija į vietos ižymybę, didžiules Grotas ( uolas )
-Antr. Bir 11 d. Sardinija judam i pietus per Bosa ( pietus ), nakvyne ORISTANO . Viešbutukas mažam kaimelyje, ant uolos kranto su nuostabiais vaizdais į jūrą ( žr. nuotrauką ). Iš ten niekas nenorėjo išvažiuoti. Iki pietų lepinomis saule, kas prie jūros , kas prie viešbucio baseino. Rolandas su Aurelijum netoliese rado Grotą ir į ją įplaukė plaukte ( be valties, nes nebuvo), nufilmavo gražių vaizdų. Pasižymėkite, ten verta apsilankyti: HOTEL LA BAJA_ . _Viešbutyje šeimininkė mums padovonojo Italijos moto žemėlapį, kuriame pažymeti visi vaizdingiausi ir rekomenduotini Italijos moto asociacijos keliai, bei viešbutėliai. Kitai Italijos kelionei, turime puikų vadovą.
-Trec. Birz 12 d Sardinija. Kertam salą skersai i rytus link Nuoro, pakeliui ieškodami Noragų ( tai istoriniai 3 000 m senumo statiniai ). Kelis pamatome pakeliui, prie vieno iš didžiausių ( Noragų miesto ) sustojame. Po sočių ir skanių Italiskų pietų, visi sugula ant žolės pogulio. Kapitonui sunkai pavyksta visus prikelti, nes tik jis vienas žino, kad laukia ilgas ir sunkus kelias per aukštus Sardinijos kalnus. O keltas, į kuri turėjome spėti vėlai vakare š… nelaukia. Serpentinais-serpentinais ( jau kai kam ir bloga buvo ), vakarop temstant pasiekiam ARBATAX . 23:59 keltas is Arbatax i Civitavechija ( per naktį ). Didumą kelto keleivių sudaro motociklininkai, matosi dauguma skuba į Romos šventę.
-Ketvir Birz 13 d Civitavechija ( keltas atplaukia 10:00 ) ir iki šventės vietos, LIDO DI OSTIA lieka 80 km, ten jau turime uzsakę viešbutį 2 naktims. Dalis komandos važiuoja į Romą, dalis nekantraudami į 110 HD ir 30m HOG minėjimo šventę.
Šventeje, galų gale, sustinkame kitus klubiečius, kurie buvo pasirinkę kitą kelionės maršrutą. Mūsų komanda padidėja. 110 H-D ir 30m HOG minėjmo šventė labai didelė. Dar nei karto neteko būti tokioje didelėje ir ispūdingoje moto fiestoje. Žodžiu nenupasakosi, reikia joje pabūti. Kažkiek galima susidaryti vaizdą pažiūrėjus filmukus Youtube ir nuotraukas. Susitinkame pietums su visa HOG komanda esančia Romoje, pabendraujam, pasipasakojame keliones įspūdžius ir vakarop pasineriam i šventės šurmulį. Motociklai, muzika, moterys, vynas, jūra….visa puokštė įspūdžių. Šeštadieni anksti ryte privažiuoja “fura” prie mūsu viešbucio, mes pasikraunam moto ( įvažiuojam trapu ), pririšam, padėkojam baikams už puikas akimirkas ir kad nei vienas nepavedė ir išleidžiam juos namo. Dar iki vakaro turime gražaus laiko Romoje ir vėlai vakare parskrendam namo. Kitai daliai komandos dar liko įveikti Austrijos kalnus ir Vokietijos greikelius ir parplaukti keltu namo.
Italijos kelioneje dalyvavo HOG’iečiai:
Vytautas ir Jolita Pliuskai, Raimondas ir Loreta Bučiai, Arvydas ir Nijolė Skernevičiai, Algis ir Loreta Kundrotai, Valdas ir Aušra Lebėdos, Audrius ir Sigita Aidiečiai, Aurelijus ir Aurelija Rusteikos, Rolandas ir Ina Tursos, Albinas ir Audronė Matuzai, Sigitas Kviklys, Otonas Tikuišis, Žilvinas ir Airina Maciai, Vaclovas ir Eglė Šleinotos